Μικρές Ανάσες

Εβδομάδα #6

Πάει και η 6η εβδομάδα του χρόνου! Πίστευα ότι θα με αγχώνει το μέτρημα, αλλά τελικά απλώς μου υπενθυμίζει κάθε κάθε μέρα να απολαμβάνω την κάθε ημέρα, την κάθε στιγμή!

Επιπλέον, εχθές το βράδυ είδαμε την ταινία Creed αποφάσισα να υιοθετήσω την τεχνική «ένα βήμα, μια γροθιά, ένας αγώνας την φορά» και αυτό γιατί η εβδομάδα που έρχεται είναι κάπως δύσκολη, αλλά εγώ είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρω!

week6
Εβδομάδα #6

Και όπως κάθε εβδομάδα, κοιτάζοντας τις φωτογραφίες αλλά και τις καθημερινές μου απαντήσεις, αναπολώ με χαμόγελο όλες τις στιγμές!

Εις το επαναblogging!

28 σκέψεις σχετικά με το “Εβδομάδα #6

  1. H φωτογραφία της μικρής στο μπάνιο ήταν όλα τα λεφτά! Η σούπερ δύναμη που αναφέρεις είναι όντως σούπερ δύναμη και ας διαφέρει από τις συνηθισμένες. Και εσύ είσαι μια σούπερ μαμά!
    Λάτρεψα την ευχή σου στο τέλος, εις το επαναblogging λοιπόν!
    Μια όμορφη εβδομάδα σου εύχομαι! 🙂

    Μου αρέσει!

    1. Μαρινάκι μου, η φωτογραφία κι εμένα μου άρεσε πολύ! Ευτυχώς πρόλαβα και πήρα το κινητό για να την τραβήξω!
      Σούπερ μαμά δεν ξέρω αν είμαι, αλλά ξέρω ότι προς το παρόν επιβιώνω! οπότε μάλλον καλά τα πάω!
      Εις το επαναblogging Μαρινάκι μου!!!!!!!

      Μου αρέσει!

    1. Γιάννα μου ακολουθώ αυτή την αρίθμηση! http://week-number.net/calendar-with-week-numbers-2016.html
      Χαίρομαι που επιλέγεις φωτογραφία ως αγαπημένη της εβδομάδας! Εγώ πάλι διάλεξα της Κυριακής με την ζωγραφιά της (τα είχαμε συζητήσει αυτά!)

      Μου αρέσει!

  2. Μαρθούλα εύχομαι να βρεις το κουράγιο, τη δύναμη, την όρεξη και την αντοχή να κάνεις ό,τι αποζητά η καρδούλα σου! Και φυσικά να δοκιμάσεις πολλά καινούρια πράγματα!!! Εις το επαναblogging!

    Μου αρέσει!

  3. Μάρθα μου, θα σου πω το εξής που το λέω μέσα (πάντα) μέσα από την καρδιά μου!
    Σε χαίρομαι, σε θαυμάζω, σε πάω πολύ και με χίλια. Είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος που προσπαθεί πολύ και για/στα πάντα. Και φυσικά μια υπέροχη μανούλα που χαίρομαι να βλέπω τις φωτογραφικές στιγμές σου με τη Δώρα. Έχεις απεριόριστη ΑΓΑΠΗ μέσα σου και καλοσύνη (αυτό μου έβγαλες από την πρώτη στιγμή και αυτό συνεχίζεις να μου βγάζεις) και αυτό είναι σπάνιο στην εποχή μας. «Αγάπη ειναι η μόνη αλήθεια μου!» Ό,τι πιο όμορφο, την πιο όμορφη και μεγάλη αλήθεια που διάβασα και άκουσα τον τελευταίο καιρό!
    Την εν λόγω ταινία, θέλω πολύ αν τη δω μέχρι τότε κρατάω αυτό «ένα βήμα, μια γροθιά, ένας αγώνας την φορά”
    Σου στέλνω την ❤ μου για μια υπέροχη εβδομάδα, ακόμα κι αν κρύβει πολλές δυσκολίες. Εσύ μια χαρά πάντα τα καταφέρνεις, γιατί προσπαθείς, παλεύεις, πιστεύεις και χαμογελάς βλέποντας τις ομορφιές της καθημερινότητας!

    Μου αρέσει!

  4. “’Ενα βήμα, μια γροθιά, ένας αγώνας την φορά”…υπέροχο μότο!Παρεμπιπτόντως την ταινία αυτή θέλω πολύ να τη δω μα όλο κάτι συμβαίνει και το αναβάλω. Η μικρή σου στη φωτογραφία στο μπάνιο είναι για φάγωμα! Πεθαίνω για τα ποδαράκια που ναι στον αέρα και μοιάζει να πετάει σαν μια νεραιδούλα!! Αααααα, και μη ξεχάσεις να στείλεις και λίγη μωρουδόσκονη και προς τα δω…τη χρειάζομαι!!!
    Πολλά φιλιά γλυκιά μανούλα!!!

    Μου αρέσει!

  5. Tι έκανε το ανθρωπάκι!!! Πως το έκανε αυτό (στο νιπτήρα) και πως πρόλαβες να τη βγάλεις φωτογραφία; Έτρεχες με χίλια να την προλάβεις,ε; Aπίθανη φωτογραφία! Η καλύτερη και η πιο αστεία που έχω δει ποτέ.

    Μου αρέσει!

    1. Ελίνα, προσπαθούσε να πιάσει την οδοντόβουρτσα της! Εγώ δεν την είχα πάρει χαμπάρι και απλά κάποια στιγμή την άκουσα να παιδεύεται να κάνει κάτι. Πήγα και το είδα! Φυσικά τσακίστηκα να βρώ το κινητό και να την προλαβώ προτού κατέβει!

      Μου αρέσει!

  6. 1. Ευχαριστούμε για την ταινία 🙂 Θα τη δω!
    2. Η Δώρα στο μπάνιο, τα σπάει. Μου θύμισε μία προχθεσινή φωτό της Δάειρας στο πάρκο της ξαδερφούλας της (δες instagram). Αν βάλουν στόχο τα μικρά να σκαρφαλώσουν, σκαρφάλωσαν.
    3. Η φωτογραφία με τον ουρανό, πολύ ατμοσφαιρική. Την επεξεργάστηκες; Σαν να είναι έτοιμα να σε κατασπαράξουν τα σύννεφα φαίνεται 🙂
    Καλημέρα

    Μου αρέσει!

    1. Ασπασία μου, καταρχήν είδα την φωτογραφία! Απολαυστικότατη! Να γιατί ζητάω το κινητό μου να έχει καλή ανάλυση! Το έχω πάντα κοντά μου για κάτι τέτοιες στιγμές!
      Στην φωτογραφία ναι επεξεργάστηκα τα χρώματα, για να είναι πιο έντονα!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε