Blogging

Το ταπεράκι της αγάπης 

Όλα ξεκίνησαν την ημέρα που ανέβασα μια φωτογραφία με ένα πιάτο ρύζι (λαπάς βασικά ήταν!) και ένα λεμόνι, εξηγώντας ότι σε αυτή την εγκυμοσύνη το φετίχ φαγητό μου είναι το ρύζι με ένα ολόκληρο λεμόνι μέσα.

Λίγες ημέρες αργότερα, ένα ταπεράκι ταξίδευε προς εμένα!

Ένα ταπεράκι γεμάτο κέικ αγάπης!

https://www.instagram.com/p/BBpUVNbgsI8/?taken-by=marthablogging

Τα σχόλια της ανάρτησης εκείνης με είχαν συγκινήσει πάρα πολύ! Εκτός όμως από την συγκίνηση γεννήθηκε και μια ιδέα! Βέβαια για να είμαι απόλυτα ειλικρινής μάλλον η Γιάννα για ακόμα μια φορά έκανε το θαύμα της! Τέλη Νοέμβρη είχε γράψει για έναν κύκλο αγάπης, μεταξύ πολύ ιδιαίτερων μαμάδων. Περισσότερα διαβάστε οπωσδήποτε εδώ!

Αυτός ο κύκλος αγάπης καθώς φαίνεται είχε μείνει στο υποσυνείδητο μου. Όταν λοιπόν έγραφα για το ταπεράκι της Γιάννας το ονόμασα «Ταπεράκι της Αγάπης» και ένα σχόλιο πυροδότησε όλες τις σκέψεις που προφανώς είχα στο μυαλό μου!

Το Ταπεράκι της Αγάπης λοιπόν ξεκινάει το ταξίδι του!

Ηλεκτρονικά από εδώ και ταχυδρομικά σε λίγες ημέρες, όταν βρεθεί ο 1ος παραλήπτης!

Η διαδικασία είναι λίγο πολύ γνωστή σε όλους τους bloggers μιας και όλοι μας έχουμε δηλώσει συμμετοχή σε διάφορες μυστικές ανταλλαγές! Επειδή όμως ευελπιστώ να συμμετέχουν κι άλλοι που δεν είναι bloggers αλλά και επειδή το έχω οργανώσει με έναν συγκεκριμένο τρόπο στο μυαλό μου, διαβάστε πώς θα γίνετε κι εσείς συνταξιδιώτες στην αγάπη!

✔ Το περιεχόμενο του «ταπερακίου» 🙂 είναι ελεύθερο! Οτιδήποτε αντιπροσωπεύει τον αποστολέα, τον βολεύει ή του αρέσει! Ακόμα και μερικές καραμέλες θα δώσουν σίγουρα χαρά στον παραλήπτη!

✔ Μια μικρή καρτούλα ή ένα σημείωμα με μερικά λόγια θα ήταν επίσης ευπρόσδεκτα (αν και νομίζω είναι περιττό που το λέω!)

✔ Η σειρά των αποστολών θα επιλεγεί τυχαία με τον παραδοσιακό τρόπο! Χαρτάκι σε μπόλ και θα βάλω την Δώρα να τραβήξει «κλήρο»! Για αρχή ας ορίσουμε «προθεσμία» το τέλος του Φεβρουαρίου (29.02.2016) και μετά βλέπουμε πώς θα πάει το εγχείρημα!

✔ Τραβήξτε μια φωτογραφία! Και ο αποστολέας και ο παραλήπτης και στείλτε την σε εμένα (sakka.martha@gmail.com) ! Φυσικά οι bloggers εάν θέλουν μπορούν να κάνουν και ανάρτηση! Η παρουσίαση δεν έχω καταλήξει ακόμα πώς θα γίνεται, αλλά σίγουρα θα γίνει και από εδώ αλλά και από την σελίδα στο Facebook (γι’αυτό να μείνετε συντονισμένοι)!

Στο Facebook θα κάνω και μια μίνι παρουσίαση των συμμετεχόντων! Γιατί η αγάπη πρέπει να μοιράζεται!

Θα χαρώ πολύ αυτό το ταπεράκι να ταξιδεύει όσο περισσότερο γίνεται και να σκορπίσει αγάπη παντού!

Όποιος θέλει μπορεί να φτάσει η ιδέα για το Ταπεράκι της Αγάπης παντού θα μου δώσει ιδιαίτερη χαρά αν το κοινοποιήσει και φυσικά να καλέσει και όποιον άλλον θέλει να συμμετέχει.

Δηλώστε συμμετοχή στην φόρμα παρακάτω και….

Καλό Ταξίδι στο Ταπεράκι μας!

25 σκέψεις σχετικά με το “Το ταπεράκι της αγάπης 

  1. στο ταπεράκι της αγάπης το περιεχόμενο πρέπει να είναι φτιαγμένο από τα χέρια μας;;; εννοώ να είναι κάτι που να τρώγεται;;;
    χμ…. κ ξανά χμ…. εδώ θα έχουμε πρόβλημα…. είμαι σε διάσταση με τη κουζίνα… Αρνείται πεισματικά να συνεργαστεί μαζί μου…. κι όταν συνεργαζόμαστε … τα κάνουμε σκατά….

    Μου αρέσει!

  2. Το ταπεράκι έχει ούτως ή άλλως κάτι από αγάπη! Μου θυμίζει το ταπεράκι της μαμάς, γεμάτο από αγάπη και νοστιμιές, πράγμα που μου λείπει γιατί έχω τη μαμά μου μακρυά. Οπότε καταλαβαίνεις ότι έχω απωθημένα και εννοείται πως θα συμμετέχω!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε